and if i'd fall, would you pick me up?

äntligen är dagen slut. man hinner med så fruktansvärt mycket när man är ledig, trots att jag gick upp runt halv tolv. jag har hunnit städat hela mitt rum (hör och häpna), plockat fram garn och stickor efter min mormor, läst x antal kapitel ur gunnar, köpt ljus på uffes lada, ätit mat och fikat hos min moster och så kommit hem, tänt ljus och tagit en dusch. skönt att man kan få alla timmar att gå någorlunda fort iallafall.

imorgon är det torsdag vilket innebär att jag ska träffa långa farbrorn. men först ska jag jobba mellan åtta och fem. sen kommer han hit senare någongång på kvällen. känns mycket bra!


Would you freak out if I said I liked you?
Do you walk the line?
Is your IQ higher than your neighbours?
And is it very much higher than mine?

Can you sleep when I grind my teeth?
Do you look away if I slob when I eat?
Will you let me be myself?
Can you at all times wear socks?
Because I'm still scared of feet



Kommentarer
Postat av: Anna

And if you fall - I will pick you up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback