bara tjugo och ett halvt år äldre.

mina kära mor fyller hela fyrtio år imorgon, hon blir så otroligt gammal! haha. jag jobbar som vanligt, mellan 07.30 och 16.30, hoppas på att kunna jobba in rasten för att komma hem lite tidigare iallafall. kan ju vara roligt. blir iallafall frukost på sängen med skönsång, paket och allt som hör till. jag har köpt ballonger som jag ska blåsa upp nu (bara för att hon inte vill), sen har jag och mattias tagit ett lakan och skrivit "Agneta 40år, tuta el. fika". hon kommer hata oss för resten av livet, bara för att hon knappt vill fira. men det blir ändå kalas med tusen sorters kakor, tårtor och mat (som hon själv ordnat).

huvudsaken är att hon får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback