i was just thinking

nu har jag varit hemma i nästan ett dygn. känns inte helt okej. jag har jobbångest och vaxproppar i öronen. jag hör inte ordentligt på något av öronen. imorgon ska jag jobba tre och en halvtimma och sen ska jag in till usö och träffa en massa läkare, bl.a. vuxenreumatolog, och de ska försöka komma på något bra behandling så jag slipper ont i lederna och trötthet.  kommer antagligen bli erbjuden kortisonbehandling och det är det sista jag vill.

måste också snart bestämma mig angångende barcelona och jobb. har sökt till björkliden också. det kan bli tajt att hinna med båda. i sånt fall måste jag åka till barcelona nu. jag har så svårt att släppa taget om allt här hemma. jag är bekväm... och rädd. sen finns det en person som spökar i huvudet hela tiden och jag kan inte bara släppa den. det borde ju vara vi. lilla anna och långa farbrorn. helst på äventyr. men man kan inte alltid få som man vill.


and i'm humming one of your songs.
(sentimental story)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback