it's a great day.

vilken bra dag det blev!
först sovmorgon till halv tio och jobba från halv elva till halv tre (i pålsboda, två minuter hemifrån). efter det åkte jag och syster till örebro och hämtade upp linda, vi snurrade runt och hamnade tillslut på lager 157, inhandlade en svart kofta och en grön (!) jokert-shirt. sen hamnade vi på marieberg och kollade lite halloweenkläder, jag lyckades ha ner en hel krok med batmandräkter och lite annat smått och gått och vi var mycket klantiga och flummiga. det inhandlades två t-shirtar på carlings och sen en svart klänning till nästa helg, som ska matchas med trasiga strumpbyxor och en häxhatt.

jag vet inte om jag tycker halloween är något att fira egentligen, men tycker det är sjukt kul med maskerad och utklädning och det är ett ypperligt tillfälle att få klä ut sig på. orkar man inte vara sig själv, så kan man låtsas vara någon annan för en kväll.

iallafall. vi blev sjukt hungriga och valde mellan typ burger king eller asiatiskt. vi valde såklart asiatiskt och kom fram till att coco thai vore ett bra ställe eftersom vi inte ätit där. bra val och god buffe. vi stötte på otippade människor där och det blev väldigt komiskt. men jag ska inte hänga ut dem här :) det blev iallafall en kväll med MASSA fnitter och MÄTTA magar.


nu ska jag sova och försöka ta igen alla timmar jag inte sovit den senaste veckan! och imorgon vankas det party på norr.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja, jag tänkte inte heller skriva vilka de var men wtf, det kommer ju komma ut i alla fall så :P



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback