people are like songs, it's true

idag har jag tagit ett stort steg, äntligen. jag har bokat flygresa till barcelona. helt själv. jag, anna, ska åka helt själv. jag tycker det är lite läskigt, men jag behöver det här. på många sätt. jag ska åka tåg till arlanda och sen checka in och hitta rätt gate och allt. sen sitta ensam vid start och landning. komma till en främmande flygplats med ett främmande språk, själv. hitta bagage och sedan hitta carolina och monika i folkvimlet. jag är redan nervös!

jag åker sextonde november och kommer hem tjugotredje. en vecka då jag ska känna av pulsen på staden, kolla jobb och ha det skönt. se om barcelona är något för mig. för om det är det så ska jag flytta dit och jobba.

det här känns bra. det gör det, trots att jag är ca 2400 kronor fattigare just nu.


den här helgen har varit väldigt rolig, men jag behöver verkligen pusta ut, vilket jag inte hinner. för jag har jobb varje veckodag och på helgerna händer det för mycket roligt för att bara vara hemma. men sova får man göra när man dör.



"and you are the only one i've met who's GOD ONLY KNOWS, i liked you the first time i met you, and it grows and grows and grows"

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh gud vad roligt! Hoppas du får det tokigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback