somebody reckoned well just one drink that’ll do, somebody’s evil twin said: well, let’s make it two.

ikväll är det inflyttningsfest hos sleggan. det blir en kväll med smörgåstårta och gott att dricka.
min dag har inte riktigt satt fart än, jag sitter fortfarande i sängen och tänker "om jag väntar tillräckligt länge härinne så ropar snart pappa att det är pannkakor", precis som vanligt.
efter pannkakor så ska jag nog ta en promenad och sedan en dusch. för runt tre så ska jag och sara upp till mamma och äta lite mat och dricka gott, och sedan ska jag ta bussen till linda. vi ska göra oss i ordning och sen orientera oss till sleggan. där möts vi antagligen av vårat gamla vanliga partgäng och kanske några nya ansikten.

det blir nog en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer med fembussen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback