spending time with morgan

denna dag har jag spenderat mycket väl måste jag säga. har tillbringat mestadels av tiden i örebro. började med att handla lite mat med sara och linda. sedan fortsatte vi upp på stan och kikade i butiker. träffade steffy, gick och fikade på bara vara (nya syjuntan). inhandlade min nya vän Gröna Anna (en grön apple iPod 8 GB). slöade hemma hos linda innan vi for till marieberg för SUPERSHOPPINGKVÄLL. det enda som var super var att att det var SUPERmycket folk och SUPERmycket köer. annars var det SUPERkul att träffa Linn och Annika där!

jag och linda åkte min fina landsvägstraktor hem till henne och kissade och pratade lite innan jag for vidare hemmåt. nu har jag registrerat mig på bilddagboken igen och har just fyllt Gröna Anna med ljuv musik inför resan.

imorgon natt åker vi, åker hemifrån 02:00 ungefär och planet lyfter 07:00. ska bli SUPERskönt att äntligen få komma iväg från vardagen och stressen över livet och framtiden!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback