ben & jerry

idag hämtade jag min syster i hallsberg och vi stannade på konsum och köpte ben & jerry glass, en varsin fossil fuel. när man är sjuk så behöver man det som mest och då smakar den bäst. jag hoppas att glassen kan göra mig frisk, fast, om varken hostmedicin eller c-vitaminer får mig att bli frisk kanske inte glassen lyckas heller? själen mår bra av det iallafall.

jag funderar på om jag ska ta tag i mig själv och titta på batman-filmerna, så jag kan gå och kolla på den nya snart. jag är inte helt säker på att jag sett de gamla, jag kommer aldrig ihåg vad jag sett för filmer, så det är lika bra att kolla på dem.






i said:
come over to my place,
i want you in my bed,
and i want you now!






Kommentarer
Postat av: sara

Du behöver ju bara ha sett batman begins för att se the dark knight. Iofs ärde gamla filmer rätt nice också, men de hör liksom itne ihop ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback