effektiva anna

jag åkte in till stan idag för att träffa en handkirurg, fixa pass och luncha med sara.

klockan tio var jag hos handkirurgen, tog fem minuter cirkus, tjugo minuter senare hade jag varit hos polisen och fixat pass. så runt halv elva ungefär var jag klar med det jag skulle uträtta, bara att vänta till två för att äta lunch med sara. kom på att jag kunde passa på att klippa mig för att dryga ut tiden. fick tid direkt och halv tolv var jag klar där.

fick knalla runt i godan ro och kika lite i affärer. jättetråkigt. men hittade iallafall en bikiniöverdel på twilfit. så nu kommer inte tuttarna ramla ut när jag badar i playa del ingles om tre veckor.

efter att ha drygat ut tiden ytterliggare inne hos sara i butiken så knallade vi iväg till la baguette och lunchade. sara strålade och sken som en sol och jag var mer som månen i jämnförelse. lite lagom så att säga. vi fattade lite viktiga beslut angående resor, förhållanden och lägenheter. mycket vuxet och sådära!


så en effektiv dag har det varit och det tar på krafterna.. så nu är det dags att sova. är ledig imorgon, så blir nog antagligen öronproppar i, n-i-c-e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback