feberkrampar

nej, jag ska gå ut och gå, rensa tankarna och sedan gå in och duscha. sedan väntar magnus betner och "inget är heligt". han är den smartaste mannen jag vet just nu.

sen vill jag bara glömma synen av tvååriga tjejen på jobbet som fick febertoppar och kramp vid lunchen idag. det finns bara ett sätt att beskriva mig just då: likblek. fy vad obehagligt det var. och mitt i allt ska man klara av att hålla masken och fortsätta ta hand om barnen vid matborden medans de andra fröknarna ringer 112 och föräldrarna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vad obehagligt, hoppas det gick bra för den lilla tejen!

Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min också, händer en massa saker där.

2008-10-01 @ 12:38:56
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback