give it to me

äntligen! nu är det fredag och helg och jag ska få sova så mycket jag vill. eller kanske inte?
jag ska jobba inatt och imorgon natt och efter de här tre hårda dagarna på dagis vill jag inget hellre än att slänga mig i sängen och vakna helt utvilad. varje dag efter jobbet har jag kommit hem och tänkt kollat på film, men inte då, då somnar jag såklart. men det är jag värd, för jag kan inte sova på nätterna, det går bara inte, jag har ingen aning om varför, men det går bara inte. det finns så mycket som grämmer mig. jag vill flytta, jag vill ha en fast anställning, jag vill ha ett givande jobb och jag vill resa. men just nu känns det som att jag sitter lite fast, jag orkar inte göra någonting just nu. förutom att sova. så det ska jag göra nu. godnatt mina vänner och ovänner. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback