inte bara tristess

det är tristess i veckorna. men på helgerna händer det grejer och jag hinner aldrig vila ordentligt.
denna helgen har bestått av studentfest på conventum, såg florence valentin, looptroop rockers och teddybears sthlm. åkte buss hem och pallade äpplen påväg hem. sov bort halva lördagen, åkte på kalas och sedan på inflyttningsfest. jobbade och slet som vanligt på natten och sov till halv två igår. storhandlade med pappa och sisodär, sånt som brukar hända på söndagar.

äntligen är söndagarna som de ska vara. halvslöa och så är ju andra avenyn tillbaka! kan inte bli bättre än lite B-serie tittande på söndagar.


idag har jag bokat biljetter till och från göteborg. dit på fredag klockan 16:00 och hem på söndag klockan 12. det blir jag och rebecca. håkan hellström (med emelie också?!), karuseller, lite handlande och allt som hör göteborg till.

helgen efter det är det dags för gran canaria, åh! jag längtar så jag kan gå åt. shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback