lågvarv

jag går på lågvarv, lunkar runt här hemma, tittar lite på film, läser lite bloggar, hostar lite, snorar lite, suger på en halstablett, dricker lite te, dricker lite till te, blir kissnödig av allt te-drickande och gör något åt det, sitter i sängen med datorn i knät, vill äta ben&jerry men orkar inte gå ner till frysen, lyssnar på musik och saknar rebecca, saknar anna, saknar carolina. funderar över varför några av mina äldsta och klokaste vänner bor så långt borta men jag finner inget svar.


jag ska nog sova nu, ja det ska jag faktiskt göra.

godnatt



Kommentarer
Postat av: Linda

du har alltid oss. alltid. det är bara att ringa, eller dyka upp utanför dörren. jag lovar att öppna om jag är hemma. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback