25 days

"25, 25 days. That's too much, that's too much!
25, 25 days. That's too much, that's too much!
25, until I get to see you.
 25 until I get to know if what we just started will have conquered backpacker girls
with newly braided hair and Mano Chao records.
It will soon be 24. Oh! You're so worth waiting for."


idag (lördag) är de tjugofem dagar kvar tills erik kommer hem och jag har väntat på att få räkna ner med denna låten. detta är första versen (tyvärr finns det inte en vers för varje dag, men tänkte att jag kunde börja såhär).

you stupid fuck, you need to come back.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Anna, det kan jag visst. "En dags alkohol. Man vet aldrig om det blir fest och om jag klarar mig med de andra reglerna tills fredag eller lördag förtjänar jag väl lite fest?" Jag har väl tänkt på det. Klart jag ska vara med och festa på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback