all hearts day

som ganska många vet så tycker jag inte om alla hjärtans dag. för att det är så sjukt kommersiellt och för att dagen innehåller så många måsten. det ända som är bra med att erik är borta, det är att jag slipper få ångest över presenter och uppvaktning denna dagen.

dagen började med en lång sovmorgon, frukost, lunch och sedan bar det upp till pappas hus där jag har torkat ur skåp och satt in skåphyllorna, har även svabbat golv. resten av dagen, alltså kvällen, ska spenderas med hela min familj med grillat kött och hasselbackspotatis. känns som att det blir en bra dag.

hoppas ni som firar alla hjärtans dag, får en mysig dag.
jag tillägnar denna dag till alla hjärtsjuka istället.
de behöver mer omtanke än jag.
tänk på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback