until death comes

två veckors sjukskrivning och nu jobbar jag igen. hade ångest över det igår och har det fortfarande. vill vara ledig och hinna umgås med nära och kära och ta hand om mig själv lite. jag håller på att gro igen. pappas flytt är avklarad och nu ska det bara plockas iordning i huset. men just nu bor jag hos mamma och kaoset på mitt rum är enormt och behöver åtgärdas. jag och mamma har varit duktiga idag och har åkt ett varv längdskidor i eljuspåret, mina tidigare talangar visades dock ej och jag skyller på förstora pjäxor och fördåliga skidor. på fredag väntar en fin konsert med håkan hellström och jag kommer börja gråta när och om han sjunger ramlar. om cirka trettio dagar kommer erik hem och då kommer allting kännas tusen gånger bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback