music from the dance performance pudel.

uppstigning vid nio, frukost vid tio, klockan elva kom posten med paket från cdon innehållande en cd och en dvd. imorgon kommer förhoppningsvis den andra skivan jag beställt och så hoppas jag att ena scrubsboxen som jag vunnit på tradera kommer! har vunnit säsong två och tre, för 160 resp. 130 kronor. vilka kap man kan göra! hann även att jobba ca en timma på fritids och kolla in huset pappa köpt.

har även fått ett livstecken från erik. jag hade inte hört något på ca en vecka, men idag när jag klev upp hade jag ett mail i inkorgen. jag är mycket lycklig för detta!

är lite småsugen att ta mina pengar och åka på semester ner till thailand i två veckor eller något, sola och bada, och träffa erik förstås. ingen frivillig som har tid och pengar och vill hänga på?  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback