någon gång måste du bli själv

jag har haft en jättefin jul hemma på smedjegatan, varit ute på galenskaper och umgåtts med alla fina människor. långa farbrorn och jag bytte julklappar och gav varandra samma bok "lilla anna och lilla långa farbrorn". sedan umgicks vi från måndag till fredag och firade nyår hos en vän och åt jättegod mat. nyårsdagen steg vi upp ur sängen vid fyra och köpte pizza och kollade på två filmer, sedan blev det en gitarrlektion och en promenad, innan det var läggdags igen.

jag har varit en alldeles förträfflig ickebloggare på sistone. finns mycket att säga, tycka och berätta, men jag har inga ord för att beskriva allt. mycket av det beror på att mina känslor är ur balans och att jag tänker alldeles för mycket på att långa farbrorn ska åka till sydostasien om några dagar och vara borta i ca tre månader. tre månader är någon månad mer än vad vi har varit tillsammans liksom. som det ser ut nu så kommer det att vara vi i fortsättning, fast på avstånd och det är jag glad tjej för!



jag hatar nyårslöften, men jag ska ha ett ändå:
tvåtusennio ska bli året då jag blir tjugo, flyttar hemifrån, hittar ett trivsamt jobb och/eller en utbildning.



"close your eyes and I'll kiss you
tomorrow i'll miss you
remember i'll always be true
and then while I'm away
i'll write home everyday
and i'll send all my loving to you"

the beatles all my loving


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag försöker redan hitta lägenhet, bestämde mig för flytt idag! Måste härifrån!

Postat av: Bea

Ja, jag vill flytta som satan, skiter i vart, vill bara härifrån nu! Har ju råd att bo där utan jobb i ett par månader så jag ska nog klara mig. :)

2009-01-05 @ 15:04:58
URL: http://bepeapa.blogg.se/
Postat av: Bea

Det är så bra att ha konversation såhär :D Hehe, hittade en najs nu. Synd att man inte har tillräckligt med pengar till den bara s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19693071.htm?ca=8s

2009-01-05 @ 15:20:04
URL: http://bepeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback